woensdag 2 mei 2012

Spannend jaar!

Kaatje is blijkbaar heel populair. Dankzij het bloggen kom ik in contact met hele leuke mensen met taartenwensen. Nu blijkt Kaatje populair te zijn bij de kleinsten, want dit wordt de tweede Kaatje op rij. Normaal gezien maak ik nooit twee dezelfde taarten, dus wordt deze Kaatje tralalaatje een variant.
Binnen een paar dagen zien jullie het volledige resultaat. Kaatje kan ondertussen wat uitrusten op een boomstronk.

Ondertussen tussen het bakken door werkte ik mee aan een werkschrift aardrijkskunde. Binnenkort zal er een Topos taartje gemaakt worden. Ook deze resultaten kan je hier binnenkort bewonderen.

Maar er staan nog uitdagingen op het programma. Een echte bruidstaart, nog wat schrijfsels, ... . Dit is voor het einde van dit jaar. Ik zal me dus niet vervelen, niet dat ik dat echt van plan was. Ik heb nog een paar dingen in mijn hoofd die ik wil realiseren (tot grote verbazing van manlief - ik citeer: "Wanneer ga je dat nu nog allemaal doen???" . Maar met een beetje wilskracht kan alles, of toch heel veel. En als een mens al niet mag dromen.

2 opmerkingen:

Vicky zei

Mmmmm, bel dan maar eens als je op de uitgeverij bent met die Topos taart :p
Ik wil proeven!

Ellen zei

Komt in orde!